Методичне об’єднання вчителів початкових класів

                                                     Проблема методичного об’єднання

«Створення  умов  для  самореалізації  кожного  школяра  у всіх  видах  діяльності, які  сприяють  духовному  та  інтелектуальному  зросту  учнів»
Девіз методичного об’єднання вчителів початкових класів:
Зібратися   разом  –  це  початок.
Залишитися разом – це прогрес.
Працювати   разом   –   це  успіх.
Г.Форд
     











ПРОБЛЕМА РАЙОННОГО МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ:
     Удосконалення професійної майстерності педагогічних працівників в умовах реформування національної системи освіти на 2015-2020р.р.

ПРОБЛЕМА ЦЕНТРУ:
    Формування життєвої компетентності дітей з особливими освітніми потребами на основі використання їх      компенсаторних можливостей через корекційну спрямованість навчально-виховного процесу.

                                                 Мета та завдання методичного об’єднання
Мета методичної роботи:

  • вивчення та впровадження у практику досягнень психолого-педагогічної науки, прогресивного педагогічного досвіду вчителів області і України з питань покращення навчально-виховного процесу початкових  класів;
  • оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями, найдосконалішими формами та прийомами навчання учнів;
  • створення умов для професійного зростання, самоосвіти й творчої діяльності вчителів;
  • виготовлення дидактичного, роздаткового матеріалу, зміцнення навчально-матеріальної бази класних кімнат;
  • з метою плпуляризації кращого досвіду проводити відкриті уроки;
  • пропагувати свій досвід на сторінках періодичних педагогічних видань;
  • розвиток співпраці з батьками з метою створення умов для забезпечення розвитку сім’ї та належного виконання нею виховної функції.

Враховуючи нові підходи до реалізації Проекту нового Державного стандарту початкової освіти МО вчителів ставить такі завдання:
  • опрацювання тексту Проекту нового Державного стандарту; 
  • надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем навчально-виховного характеру
    стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів ївпровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
     
  • використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
     
  • підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;

Немає коментарів:

Дописати коментар